Alla inlägg den 19 april 2016

Av Cornelia - 19 april 2016 16:48

 

 

Om man är ute efter den där stilen inte alla har. Om man vill synas och höras. Om man vill vara sig själv, är Dollskill den perfekta mode butiken online. Dem har allt man kan tänka sig. Dem har alla olika stilar som finns här i världen... tänk dig den där kolla tjejen/killen i klassen som bara skiter i andras åsikter, dem kör sitt race och låter ingen trycka ner henne/honom. Hon/han vill jag va, och jag kan tänka mig att en hel del människor där ute vill vara han/han också. Jag tycker Dollskill är as bra, det ända som man då ska säga är negativt är väll priserna och att det bara finns i valutan dollar... Annars hade jag köpt där hela tiden... Visa min unika sida till världen. Skita i andras åsikter och kommentarer. Jag är här och ingen kan säga något annat.



~ You never really understand a person until you consider things from his point of view, until you climb into his skin and soul and walk around in it ~

 

 

                          

 

 glittertextmaker.info

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2016
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards