Direktlänk till inlägg 16 april 2016

Have the most awesome leggings on the block

Av Cornelia - 16 april 2016 22:27



Jag älskar att kolla runt efter nya shopping sidor på internet. Hitta det bästa och coolaste grejerna. En av mina favorit sidor på internet är OnlineLeggingStore.com. Dem har hundratals olika leggings, med alla möjliga olika färger och mönster. En av mina favo leggings är Mermaid leggingsarna. Dem är både coola och annorluna. Mitt motto är att inte vara som alla andra, utan att vara "Crazy".  Jag säger bara en sak, klä dig som du vill, skit i andra. Det är din kropp, gör vad du vill. Det är ändå du som du kollar på i spegeln i slutet av dagen. Kom igen, stå upp för din sak.  



       

          glittertextmaker.info

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 26 april 2016 16:42

    Något som jag älskar det är väsksmycken. Du kan i princip ha samma väska flera dagar om, du byter bara väsksmycket. Jag älskar dem här runda lurviga bollarna man kan sätta på väskan. Alla har såna nu för tiden, dem har blivit väldigt populära...

Av Cornelia - 23 april 2016 22:01

    Den bästa sko affären online är utan tvekan iEnjoy.se. Dem har dem mest fräna, coola skor som finns. De har både klackskor, platformskor, sneackers m.m. Deras affär IRL finns i Tollarp, om man inte gillar att köpa online. Deras skor är så uni...

Av Cornelia - 20 april 2016 18:59

    Det finns en butik på internet som heter Lucid Moxie. De säljer väskor i alla olika sorter, storlekar osv. De har samma modell på nästan alla väskor, dvs samma ursprung. Vingar på väskan. Väskorna är märkes prisade. Dvs väskorna har ett kännt...

Av Cornelia - 19 april 2016 16:48

    Om man är ute efter den där stilen inte alla har. Om man vill synas och höras. Om man vill vara sig själv, är Dollskill den perfekta mode butiken online. Dem har allt man kan tänka sig. Dem har alla olika stilar som finns här i världen... tän...

Av Cornelia - 17 april 2016 22:14

Dove Advanced Hair Series är det perfekta shampoo och balsam som finns här i världen. Det är utmärkt för alla olika hårs behov. Tort, slitet, tovigt osv. Jag själv har bara provat den blå ännu, men ska testa den röda idag. Den blå iallafall i sin ...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2016
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards